Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кузава І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Кузава І. Б. 
Формування художньо-естетичних інтересів на уроках музики : Метод. рек. / І. Б. Кузава; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки, Ін-т мистец. - Луцьк, 2006. - 26 c. - Бібліогр.: с. 26. - укp.

Розкрито особливості пізнавальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку та корекційні можливості формування у них інтересів під час уроків музики. Наведено педагогічну методику, що допоможе таким дітям формувати художньо-естетичні інтереси, цілісно сприймати мистецтво, зіставляти та порівнювати твори різних видів мистецтва, розвивати творчі можливості.

Раскрыты особенности познавательной деятельности младших школьников с задержкой психического развития и коррекционные возможности формирования у них интересов при проведении уроков музыки. Приведена педагогическая методика, которая поможет таким детям формировать художественно-эстетические интересы, целостно воспринимать искусство, сопоставлять произведения разных видов искусства, развивать творческие возможности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)2 + Ч421.355.23р20

Шифр НБУВ: Р108028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дем`янчук О. Н. 
Формування художньо-естетичних інтересів учнів спеціальної школи інтенсивної педагогічної корекції : моногр. / О. Н. Дем`янчук, І. Б. Кузава; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2007. - 84 c. - Бібліогр.: с. 80-83. - укp.

Висвітлено особливості пізнавальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку та корекційні можливості формування у них інтересів. Описано методику роботи щодо формування художньо-естетичних інтересів учнів даної категорії на уроках музики.

Освещены особенности познавательной деятельности младших школьников с задержкой психического развития и коррекционные возможности формирования у них интересов. Описана методика работы по формированию художественно-эстетических интересов учеников данной категории на уроках музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689338 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузава І. Б. 
Формування художньо-естетичних інтересів у дітей із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. Б. Кузава; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Розглянуто питання формування художньо-естетичних інтересів молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР) шляхом комплексної взаємодії різних видів мистецтв на уроках музики. Розкрито суть і визначено основні показники даного процесу. Встановлено головні структурні компоненти художньо-естетичних інтересів учнів із ЗПР (ставлення до мистецтва, наявність знань у галузі мистецтва, розуміння його творів, вміння виявляти елементарні зв'язки між художніми творами, участь у художній діяльності) та виявлено чотири рівні розвитку цих інтересів за такими критеріями: високий (стійкий інтерес), середній (допитливість), низький (зацікавленість) і нульовий (відсутність інтересу). Розроблено методику експериментального дослідження процесу формування художньо-естетичних інтересів на уроках естетичного напрямку в спеціальних школах інтенсивної педагогічної корекції. Доведено, що його ефективність досягається впровадженням у практику використання музики, літератури й живопису в комплексі та сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів даної категорії. Удосконалено трактування сутності поняття "художньо-естетичний інтерес", що визначається як вибіркова спрямованість особистості на пізнання мистецтва під впливом його емоційної привабливості і виявляється в емоційному прагненні до художньо-творчої діяльності та потребі естетичної насолоди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузава І. Б. 
Мистецтво в корекції розвитку дошкільників із психофізичними вадами : навч. посіб. / І. Б. Кузава; Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2011. - 103 c. - (Посіб. та підруч. ВНУ ім. Лесі Українки). - Бібліогр.: 71 назв - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади естетичного виховання дошкільників із вадами психофізичного розвитку засобами мистецтва. Розкрито сутність таких понять, як естетичне виховання, мистецтво, комплекс мистецтв, художньо-естетичний інтерес. Запропоновано методики корекційної роботи з дітьми дошкільного віку на заняттях художньо-естетичного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сергеєва В. 
Проблеми професійної підготовки фахівців до роботи з дітьми із порушеннями психофізичного розвитку / В. Сергеєва, І. Кузава // Пед. пошук. - 2007. - № 2. - С. 63-66. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено фактори, які потребують підготовки спеціалістів-дефектологів в Україні. Проаналізовано результати дослідження існуючої практики формування художньо-естетичних інтересів в учнів початкових класів спеціальної школи інтенсивної педагогічної корекції. Розкрито напрями та методи проведеного дослідження. Акцентовано увагу на ступені готовності роботи вчителів з дітьми з затримкою психічного розвитку. Обгрунтовано висновок щодо якості корекційного навчання на сучасному етапі. Запропоновано шляхи покращання підготовки фахівців для роботи з дітьми, які мають психофізичні вади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кузава І. Б. 
Особливості організації інклюзивного навчання в умовах спеціального дошкільного дитячого будинку / І. Б. Кузава, Г. П. Хижняк // Пед. пошук. - 2010. - № 1. - С. 65-66. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Досліджено соціалізацію дошкільників із особливими освітніми потребами за умов інклюзивного навчання. Обгрунтовано мету, завдання, основні концептуальні засади експериментальної роботи. Охарактеризовано етапи роботи експериментального майданчика, яка розрахована на чотири роки і складається з таких етапів: аналітико-діагностичного, проектно-організаційного, формувально-експериментального, апробаційного. Визначено положення, на яких грунтується концепція дослідження. Зроблено висновок про широке включення дітей із вадами психофізичного розвитку у загальноосвітній простір за рахунок сучасних тенденцій розвитку педагогічної науки і практики.

Исследовано социализацию дошкольников с особыми потребностями в обучении в условиях инклюзивного обучения. Обосновано цель, задания, главные концептуальные принципы экспериментальной работы. Охарактеризованы этапы работы экспериментальной педагогической площадки. Сделан вывод о широком включении детей с недостатками психологического развития в общеобразовательное пространство за счет новых тенденций развития педагогической науки и практики.

Peculiarities of organization of inclusive education in conditions of special preschool childrenТs house are researched in the article. The aim, tasks, main conceptual principles of experimental work are motivated here.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч414(4УКР)715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кузава І. Б. 
Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / І. Б. Кузава; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 40 c. - укp.

Досліджено проблему інклюзивної освіти дітей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід її організації. Науково обгрунтовано й апробовано систему інклюзивної освіти дошкільників із особливостями психофізичного розвитку на основі толерантного ставлення до вихованців зазначеної категорії. Визначено компоненти, критерії, показники та охарактеризовано рівні готовності до навчання у школі дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку. Розкрито сутність сучасних технологій практичної реалізації системи інклюзивної освіти дошкільників із вказаними порушеннями та доведено їх вплив на розвиток, корекцію та соціалізацію дошкільників із психофізичними порушеннями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузава І. Б. 
Інклюзивна освіта дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку: теорія та методика : монографія / І. Б. Кузава; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Іванюк В.П., 2013. - 291 c. - Бібліогр.: с. 272-291 - укp.

Вивчено стан розробки проблеми інклюзивної освіти у сучасній науці та практиці. Обгрунтовано основні підходи щодо її вирішення стосовно дітей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку. Уточнено сутність і зміст понять "інклюзивна освіта дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку", "інклюзивне середовище", "моніторинг індивідуальних досягнень". Охарактеризовано оптимальні умови організації інклюзивної освіти та їх вплив на корекцію психофізичного розвитку дошкільників. Апробовано модель реалізації інклюзивної освіти (структуру, критерії, рівні сформованості) та поетапну методику її впровадження за умов загальноосвітнього дошкільного навчального закладу на основі толерантного ставлення. Проаналізовано науково-методичне забезпечення корекційно спрямованого процесу інклюзивної освіти в практиці роботи дошкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кузава І. Б. 
Зарубіжний досвід реалізації інклюзивної освіти дошкільників із психофізичними порушеннями / І. Б. Кузава // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4. - С. 101-110. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Проаналізовано наукові джерела та вивчено практичний досвід організації спільного навчання дітей з різним рівнем психофізичного розвитку за умов загальноосвітніх закладів у зарубіжній спеціальній педагогіці. Охарактеризовано різні моделі державної системи освіти ряду країн Європи: сегрегаційна (медична), соціальна, культурна, Британська, концепція нормалізації (інтеграції). Особливу увагу приділено інклюзивній моделі освіти, яка функціонує в міжнародній практиці з 1980-х рр. до сьогодення. Проаналізовано зарубіжний досвід впровадження інклюзивної освіти дітей з психофізичними порушеннями. На основі узагальнення багаторічних зарубіжних досліджень різних аспектів інклюзивної освіти дітей дошкільного віку визначено і охарактеризовано наступні види інклюзії: епізодична, часткова, повна, зворотна.

Проанализированы научные источники и изучен практический опыт организации общего обучения детей с разным уровнем психофизического развития в условиях общеобразовательных заведений в зарубежной специальной педагогике. Охарактеризованы разные модели государственной системы образования ряда стран Европы: сегрегационная (медицинская), социальная, культурная, Британская, концепция нормализации (интеграции). Особое внимание уделено инклюзивной модели образования, которая функционирует в международной практике с 1980-х гг. до сегодняшнего дня. Проанализирован зарубежный опыт внедрения инклюзивного образования детей с психофизическими нарушениями. На основе обобщения многолетних зарубежных исследований разных аспектов инклюзивного образования детей дошкольного возраста определены и охарактеризованы следующие виды инклюзии: эпизодическая, частичная, полная, обратная.

There are analysed scientific sources and studied the practical experience of collaborative learning of children with different levels of mental and physical development in a comprehensive foreign institutions in special education. There are characterized different models of the state of education in different European countries such as medical, social, cultural, British concept of normalization (integration). Particular attention is given to inclusive education which operates internationally from 80-ties of the 20th century for now. The foreign experience of implementation of inclusive education for children with disabilities. On the base of the synthesis of long-term international study of different aspects of inclusive education of preschool children it is identified and characterized such inclusions as sporadic, partial, full, reverse.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(4/8) + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кузава І. Б. 
"Я-автора", авторська позиція у російській прозі останньої третини ХХ ст.: історико-літературний аспект : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.02 / І. Б. Кузава; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

В історико-літературному аспекті досліджено "Я-автора", авторську позицію у російській прозі останньої третини XX ст. через розкриття відносин, понять "Я-автора" та "авторська самосвідомість". З’ясовано ступінь вивчення авторської позиції у літературознавстві. Виявлено міру тотожності / нетотожності понять образ автора й "Я-автора" та простежено історичний розвиток "Я" російської літератури нової та новітньої доби. Визначено роль суб'єктивної пам'яті в організації тексту. Значну увагу приділено розгляду функцій "Я-автора" у структурі та художній системі творів російської прози останньої третини XX ст. (В. Астаф'єв, В. Распутін, О. Єрмаков та ін.) та художньо-документальній прозі (К. Симонов, Д. Гранін, О. Адамович, О. Солженіцин) у контексті літературного процесу та історико-соціальних змін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)6-334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА424426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Інтегративний підхід до інклюзивної освіти осіб із порушеннями зору : монографія / І. Б. Кузава, Ю. П. Симончук, Ю. Й. Тулашвілі, Л. П. Стасюк, Н. А. Савчук, В. В. Терпелюк; ред.: Ю. Й. Тулашвілі; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Волин. обл. центр реабілітації інвалідів зору. - Луцьк : Терен, 2019. - 343 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання соціальної адаптації осіб із порушеннями зору (ПЗ) через інклюзивну освіту, що має інтегративний характер та охоплює їх дошкільне, загальноосвітнє навчання та професійну підготовку. Науково обгрунтовано історико-філософські, психологічні та методичні аспекти запровадження інтегративного підходу до інклюзивної освіти осіб із ПЗ. Викладено результати дослідження, що проводилося в межах концепції ролі рівносторонньої розвиваючої освіти осіб, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, їх становлення як соціально активних, творчих членів соціуму. Висвітлено досвід організації навчання людей із ПЗ в Україні та за кордоном. Розкрито методологію та висвітлено дидактичні підходи до комп'ютерної підготовки, спрямованої на утворення в осіб із ПЗ компенсаторних пристосувань до використання комп'ютерної техніки в ролі спеціального технічного засобу навчального процесу, починаючи з початкової загальної середньої освіти та закінчуючи їх професійною підготовкою у професійно-технічних закладах і закладах вищої освіти. Висвітлено основи методики навчання в інклюзивному середовищі. Наведено майстер-класи розроблених навчально-розвивальних методик, що розкривають психолого-педагогічні особливості навчання осіб із ПЗ різних вікових категорій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Інклюзивні практики для працівників культури : метод. посіб. / І. М. Брушневська, В. В. Колодяжна, Т. Черноус, М. Сльот, О. Осадча, С. Демидова, І. Кісільчук, В. Любота, Т. Наук, А. Єпатко, З. Дов'ят, І. Кузава, К. Медловська, О. Мороль; ; "Тільки разом", фонд Ігоря Палиці, Український культурний фонд. - Луцьк : Вежа-Друк, 2020. - 269 c. - Бібліогр.: с. 265-268 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С493 я7 + С441.1 я7 + Щ31 р3-252 + Ю945.44-82-734 Я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861139 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського